ח"כ אשר: "אסור שבחסות הטרגדיה יעלו לכאן לא יהודים"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ אשר: "אסור שבחסות הטרגדיה יעלו לכאן לא יהודים"

    ח"כ יעקב אשר בריאיון ל'קול חי': "כל הקואליציה הזו מלאה שסעים וקרעים, הדבר היחיד שמאחד אותם זה בנושאי דת ומדינה, אבל יש שם אנשים כמו אורבך שמגיע מהציונות הדתית ומתייסר בחוקי דת ומדינה, אי הצבעתו על חוק הרה"ר זה לא סתם"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יעקב אשר אומר כי בד בבד עם העזרה ליהודי אוקראינה ולישראלים שנותרו שם, אסור ליצור מצב שבו פליטים שאינם יהודים יקבלו אזרחות או תושבות בישראל. "המדינה צריכה לסייע לכל הקהילות היהודיות שמבקשות לעלות ארצה מאוקראינה, אבל בד בבד אסור שבחסות הטרגדיה שם יעלו לכאן אנשים ויקבלו אזרחות אם הם אינם יהודים", אומר אשר בריאיון לאבי מימרן במהדורה המרכזית.

    אשר התייחס לנפילת החוק לשינוי הגוף הבוחר של הרבנים הראשיים אתמול בכנסת: "זו בדיוק העבודה שלנו כל הזמן, אנשים שאני פוגש אומרים לי תודה על הפעילות והמאמצים שלנו אבל לא כולם תמיד מבינים מה התכל'ס של הענין. יש פה סדקים שאנחנו יוצרים בתוך הקואליציה וזה דבר שגם מקשה עליהם למשול וממילא להזיק לנו, וגם מקרב את קיצה של הממשלה הרעה הזו", מסביר אשר.

    לדבריו "אי הצבעתו של אורבך לא באה סתם, בשפת גוף אתה לא יכול להסתיר את הרגשות האמיתיים. הוא מגיע מתוך הציונות הדתית והוא מתייסר קשות בכל ההצבעות על חוקי דת ומדינה, הוא עושה זאת רק בגלל החברות שלו באותה מפלגה של ראש הממשלה, הם חייבים לסור למרותו. הפעם הוא הרגיש כנראה שזה אחד יותר מדי".

    אשר התייחס להצעת החוק למתן פטור מארנונה לבתי כנסת: "בושה למדינת ישראל שהיום הדרך היחידה להביא עזרה לבתי כנסת או לכל דבר יהודי אחר – עוברת דרך חקיקה שתהיה טובה גם למסגדים כמו החוק של ארבל וסולימאן. אם זה היה רק בתי כנסת זה לא היה עובר. האיש היחיד בממשלה הזו שיטפל בדת זה מנסור עבאס. בנט עצמו בא במיוחד להצביע נגד".



    0 תגובות